onsdag 8. februar 2012

Regntid!

Før vi dro nedover hit, ble vi informert om at "det er regntid der nede". Så langt har vi hatt imponerende stormer som har ført med seg lyn sterkere enn blitzen på kameraet mitt og torden som gir en øresus.
I dag hjem fra arbeid er nok den første dagen vi har sett at det handler om vannmasser uvanlig innenfor Norges rike. Her er det ikke snakk om en sølepytt i veien. Nei, da! Her er det snakk om en innsjø som bare egner seg for amfibiekjøretøy. Og vår lille toyota.








Fryktløse presser vi oss gjennom vannmassene som de vikingene vi er.


















I dag hadde jeg også min andre time med de nye studentene. De er så utrolig søte! Begynner allerede å huske navnene deres, noe som er stort for meg. I morgen er den siste bestemmelsen om alle kommer videre eller ikke. Da det nå bare er seks av dem, håper jeg på at alle kommer med. Tror de ville gjort seg bra som klasse, spesielt dersom det inntrykket jeg har er noe å gå etter.
I morgen skal vi fremføre vår lille låt til resten av kollegiet på APA. Studentene er veldig spente, og jeg er spent på deres vegne.

1 kommentar:

  1. Hei sann Hilde - jeg følger med deg både på skolen og i din lille Toyota. Det er så interessant å lese bloggen din:-). Fint du tar utfordringer på strak arm - de er der får å gjøre dagene spennende! Stor tanteklem

    SvarSlett