tirsdag 7. februar 2012

Bilkjøring

Vi har alle hatt vår tid bak rattet, jeg sist nå i kveld da jeg var å hentet de to andre på trening (grunnen til at jeg ikke var med var at jeg hadde planlagt å kjøpe meg ny treningsbukse, men tok ikke med i beregningen at butikken kunne være stengt. Noe den da var...). Ikke nok med at jeg kjørte alene, men det var mørkt OG det regnet. OG jeg er i et land med elefanter som spaserer vilt rundt. Det er en kjent sak at disse har vært årsak til mange bilulykker. Det at jeg kjørte rundt i en "storby" og at elefantene er rundt 400km borte, har ingenting å si! Jeg er så modig at jeg kunne vært en superhelt...! Det er vi alle sammen. Synes jeg.




Tor Sivert var den første som kjørte. Dette var den 14. januar. På vår første kjøretur fikk vi med Chaulken, den yngste sønnen i huset.









Som en god nr. to var det min tur bak rattet. Dette var den 20. januar.








Sist ut, og den som var minst vant med å kjøre bil, var Hildegunn på turen tilbake fra Swakopmund den 22. januar.






Ja, vi har faktisk bildebevis på at vi kjører på feil side av veien her!

1 kommentar:

  1. Hei sann, Hilde :-) Godt at du tar utfordringer på strak arm. Ser veldig spennende ut, men maur i gangen var vel litt ubehagelig??? Lykke til, nyt dagene og ta dagen som den kommer!

    SvarSlett