tirsdag 17. april 2012

Siden sist 2

Litt før påske var jeg så heldig å få besøk fra to kanter samtidig. Både foreldrene mine, samt Mari og Siv kom på besøk!

Det var utrolig koselig å se både Mari og Siv igjen. I 2010 var de her på praksis gjennom sykepleien, og alle de erfaringene de snakket om da de kom tilbake var nok en stor del til at jeg søkte meg ned hit. Og jenter? Jeg angrer ikke!

Som seg hør og bør når man får besøk her nede, må man jo ta med besøket på konsert for så å ta seg til Joe's for en øl.
Her nede er det en serie konserter som holder på nå som heter "Last band standing". Dette er en konkurranse hvor 24 band i løpet av x antall kvelder skal bli til ett band som så blir kåret som vinner, og får gå hjem med 50,000 N$.

Jeg dro med både foreldre og venninner på dette. For en konsert! Vi fikk høre fire band som alle spillte musikk som jeg ville putte i kategorien "Afrikansk". Det rykket faktisk så i rocke-foten at både jeg, Siv og mamma (!) gikk frem og svingte oss. Det var kjempegøy!




Siv, Mari, jeg og pappa på National Theatre of Namibia på konsert.






Da dette bandet spillte klarte ikke min mor å holde seg i stolen lenger. (Og i og med at det hele foregikk på scenen eller "backstage" på NTN kan vi alle skryte på oss å ha danset på scenen på nasjonalteateret i Namibia. Ikke verst!)






Jentetur på Joe's etter konserten. Hyggelig med litt sladderprat fra Norge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar