søndag 1. juli 2012

Introducing...?

Jeg har glemt én vesentlig ting med Cape Town ferien i mai. Jeg har ikke gitt navn til instrumentene. Faktisk så dårlig instrumentalist er jeg at jeg ikke har navngitt alt-saxofonen min en gang. Sett sånt! Jeg tipper alle dere instrumentalister har navn på deres horn eller fjøler. Kanskje er det litt kjipe navn som "Turban Tuba" eller kanskje "Gita Gitar", eller kanskje er det kule navn som "Rochelle", "Francoise" eller... "Bert".

I og med at min fantasi for tiden er i en tørkeperiode, utlyser jeg herved en liten konkurranse. Det beste navnet til hvert av instrumentene er det jeg kommer til å bruke i fremtiden. Her er jeg altså ute etter tre navn; et saxofonnavn, et trompetnavn og et klarinettnavn.





Jeg er sikker på at Frank Zappa hadde navn på sine instrument...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar